środa, 28 sierpnia 2013

I / 33

Rozdział jest w trakcie poprawy. 

17 komentarzy:

  1. Opiekuńczy Louis, seksowny Horan mmm <33 Podoba mi się ten rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały. *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Horonek mmmm więcej chce :)
    Miśka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba wiem co będzie dalej :-))

    Andzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ? ;>
      To może napiszesz mi swoją sugestię ? Zapraszam na GG ;)

      Usuń
    2. Nie mam GG... :-(

      Usuń
    3. Więc napisz komentarz, ja go nie opublikuję tylko napiszę czy o to chodzi ;)

      Usuń
    4. Prawdopodobnie, dobrze myślisz ;)

      Usuń
  6. Bardzo fajny blog i rozdział , muszę przyznać , że choć nie słucham i nie przepadam za 1D to lubię czytać o nich blogi ^^ (swoją drogą to ja chyba nienormalna jestem xD) , bardzo podoba mi się twój blog i mam nadzieję , że szybko dodasz następny rozdział , bo jestem fanką opowiadania i liczę na to ;3 , przeczytałam cały blog w krótkim czasie i żałuję , że dopiero teraz go odkryłam , ale chyba lepiej późno niż wcale co nie ? Dodawaj szybko następny rozdział !
    Pozdrawiam ;**
    Evqa ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ;)
      Cieszę się, że mój blog/opowiadanie Ci się podoba.

      Usuń
  7. Piszesz cudnie! ;) Nie mogę doczekać się reszty. Mam do ciebie prośbę czy mogłabyś odwiedzić mojego i moich przyjaciółek bloga. Bardzo mi na tym zależy.

    Serdecznie zapraszam na niego również innych. Jest on o wszystkich chłopakach z 1D i trzech przyjaciółkach.

    http://tyopowiadanieo1dghj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny rozdział, zresztą jak zwykle :)
    Nie mogę się już doczekać następnego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy będzie poprawiona ta część? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Postaram się ją uzupełnić w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń